Contact Form

Name

Email *

Message *

Z

Wednesday, June 12, 2019

घोकन्तेको काइदा



Exam को तयारी गर्दा पप्पुले अंग्रेजीको एउटा esaay घोकेर कण्ठ पारेको थियो । उसले घोकेको निबन्ध थियो : My Friend. तर exam मा 'MY FATHER' शीर्षकमा लेख्न पो आइदियो ।
परेन फसाद ?
तर पप्पु चलाख थियो । ऊ आत्तिएन । जुक्ती लगाइवरी उसले घोकेको निबन्धमा जहाँ जहाँ friend थियो त्यहाँ त्यहाँ Father लेख्दियो र मख्ख परेर घर आयो ।
पप्पुको निबन्ध यस्तो भयो :
I AM A VERY FATHERLY PERSON.
I HAVE LOTS OF FATHERS. SOME OF MY FATHERS ARE MALE AND SOME ARE FEMALE. MY MOTHER IS VERY CLOSE TO MANY OF MY FATHERS. MY UNCLE IS ALSO MY FATHER MY TRUE FATHER IS MY NEIGHBOUR.. AND I LOVE ALL MY FATHERS. B'COZ HAR EAK FATHER ZARURI HOTA HAI...!!
सूचना अनुसार जुन शिक्षकले उसको कापी जाँच्यो उ अझै बेहोस् छ रे !

शंका निवारण



कपडाभरी बान्ता गरेर घर पुगेको जँड्याहाले बिहान उठ्दा आफूलाई सफा कपडामा पाउँछ। मनपर्ने ब्रेकफास्ट टेबलमा हुन्छ। श्रीमति पनि मायालु र हँसमुख। श्रीमतीको अप्रत्याशित प्रेम र व्यबहारले ताज्जुब लोग्नेले अवस्था बुझ्न बाल्खोसँग सोध्छ:-
भन त के भो?
बाल्खो:-
हिजो तपाईंको बान्ताले भिजेको कपडा ममीले फेरिदिन लाग्दा बेहोसीमा भन्दै हुनुहुन्थ्यो 'प्लिज मलाई केही नगर। छोड्देऊ। मेरो घरमा श्रीमती छिन।'

Thursday, September 27, 2018

पोखरा क्षेत्रीय अन्तर्राष्ट्रिय विमानस्थल : मुआब्जा मुद्दा अझै थाती





कम भएको भन्दै ७ परिवारले अझै लिएनन् मुआब्जा

विमानस्थल निर्माण प्रगति ४५ प्रतिशत

पोखरा — पछिल्लोपल्ट २०७१ मा पोखरा क्षेत्रीय अन्तर्राष्ट्रय विमानस्थलले ५२१ रोपनी जग्गा अधिग्रहण गर्दा ७ परिवार १५ रोपनी जग्गाको मुआब्जा बुझ्नै गएनन् । भेग हेरेर विभेदकारी दरमा मुआब्जा रकम तोकिएको भन्दै उनीहरूले बुझेका थिएनन् ।
तत्कालीन सर्वदलीय समितिका संयोजक तथा सांसद रवीन्द्र अधिकारीको अध्यक्षतामा भएको बैठकले उनीहरूलाई अधिग्रहणमा परेको जग्गाको सट्टा जग्गै दिने निर्णय गर्‍यो । आयोजनाले स्थानीयलाई फारम भरायो तर उक्त निर्णय हालसम्म कार्यान्वयन भएको छैन । अहिले आयोजनामा उक्त बैठकको निर्णय रहेको माइन्युट नै भेटिँदैन ।
निर्माणाधीन पोखरा क्षेत्रीय अन्तर्राष्ट्रिय विमानस्थलको ४५ प्रतिशत काम सकिँदासमेत जग्गा अधिग्रहणको समस्या अझै सुल्झेको छैन । सरसाँधको उस्तै प्रकृतिको जग्गामा कुनैलाई २० लाख र कुनैलाई २९ लाख रुपैयाँ मुआब्जा तोकिएपछि असन्तुष्टले लिन मानेका थिएनन् ।
एउटै व्यक्तिका नाममा रहेको तर दुई वा बढी कित्ता भएको जग्गालाई पनि बाटाले छोएको र नछोएको भनेर फरक मूल्यांकन गरिएपछि स्थानीय रुष्ट छन् । हाल मुआब्जा बुझ्न जाँदा आयोजनाले प्रतिरोपनी २० लाख रुपैयाँकै दरले लैजान स्थानीयलाई भनेको छ । हाल उक्त जग्गाको मूल्य प्रतिरोपनी ३ करोड रुपैयाँभन्दा बढी पर्ने स्थानीयको दाबी छ । सम्झौताअनुसार जग्गाको सट्टा जग्गा दिनुपर्ने वा पुनर्मूल्यांकन गरेर क्षतिपूर्तिसहित मुआब्जा दिनुपर्ने स्थानीयको माग छ ।
विमानस्थल प्रभावित स्थानीयले संघर्ष समिति गठन गरेर माग अघि सारेका छन् । निर्माणाधीन विमानस्थलको निरीक्षण गर्न बुधबार पोखरा आएका संस्कृति, पर्यटन तथा नागरिक उड्डयनमन्त्री योगेश भट्टराईसँग संघर्ष समितिले आफ्नो माग राख्यो । ‘हामी प्रभावित पनि हुने, यहाँ जहाज रोकिएर प्रदूषित पनि हुने, अविकसित पनि हुने हामी जग्गादाताले चलनचल्तीको मूल्यभन्दा कम पैसा पाउने, यो त भएन नि,’ संघर्ष समितिका अध्यक्ष गनेस पौडेलले भने, ‘चल्तीको मूल्य पनि चाहिन्छ, सँगसँगै क्षतिपूर्ति । किन क्षतिपूर्ति चाहिन्छ भने सूचना निकालेको एक वर्षपछि मात्रै पैसा दिनुहुन्छ । त्यतिबेलासम्म जग्गाको मूल्य बढिसकेको हुन्छ । एकमुष्ठ पैसा र क्षतिपूर्ति चाहिन्छ ।’
२०३२ मा ३१ सय ६ रोपनी जग्गाको अधिग्रहण गरी दुई किस्ता र दररेटमा मुआब्जा वितरण गरिएको थियो । २०३४, ०३५ र ०३६ सालमा प्रतिरोपनी ४ हजार रुपैयाँको दरले मुआब्जा दिइयो । २०३७ बाट १० हजार रुपैयाँका दरले मुआब्जा दिइएको थियो । घरको हकमा प्रतिघर २० हजारदेखि २५ हजार रुपैयाँसम्म दिइएको थियो ।
त्यसबेला दिइएको मुआब्जाले साँध सिमानामा त्यसको दोब्बर क्षेत्रफलको जग्गा किन्न सकिन्थ्यो । तत्कालीन समयमा १५३ घरपरिवार विस्थापित भएका थिए । मझेरीपाटन र छिनेडाँडाका सबैजसोले थातथलोकै आसपासमा नयाँ घर बनाएर बसोबास गरेका थिए ।
२०७१ मा पुनः ५१५ रोपनी जग्गा थप अधिग्रहण हुँदा ३५ घरपरिवार विस्थापित भए, जसमध्ये आधाजसो घर विमानस्थलकै कारण यसअघि नै विस्थापित भएर आएका देखिन्छन् । जग्गाको अवस्था हेरी रोपनीको २० लाख, २९ लाख र ४२ लाख रुपैयाँ तोकिएको थियो ।
अधिग्रहण गर्दा र बस्तीहरू उठाउँदा विस्थापन र अधिग्रहणमा अन्तर्राष्ट्रिय अभ्यासको पालना नगरिएको आरोप स्थानीयको छ । ‘विगतको भन्दा उन्नत जीवनको प्रत्याभूति गरेर मात्रै अधिग्रहण गर्नुपर्ने अन्तर्राष्ट्रिय मान्यता भए पनि हामीलाई चलनचल्तीको भन्दा निकै कम मुआब्जा दिइयो,’ पौडेलले भने ।
घरको मुआब्जा दिँदा नागरिकको आवास अधिकारको उल्लंघन हुने गरी अमानवीय अभ्यास गरिएको उनको आरोप छ । राज्यले विस्थापन गर्दा उस्तै र उत्रै घर निर्माण गर्न पुग्ने क्षतिपूर्ति दिने विश्व व्यापार संगठन (डब्लूटीओ) को प्रावधान र अन्तर्राष्ट्रिय अभ्यास भए पनि मूल्य ह्रासकट्टी गरी दिइएको उनले बताए ।
विमानस्थलले दक्षिणपट्टि बाहिरी परिधि सडकका लागि आवश्यक थप ५९.४८ रोपनी जग्गा तथा ३४ घरटहराको अधिग्रहण गरिरहेको छ । हालसम्म मुआब्जा वितरणसम्बन्धी प्रशासनिक कार्यसमेत गरी करिब ९० प्रतिशत काम सम्पन्न भइसकेको छ । विमानस्थलले दक्षिणपट्टि पुनः ३० मिटर जमिन पेरिफेरी सडकका लागि आवश्यक पर्ने जनाएको छ ।
गत वर्ष ह्यांगर, आयल डिपो, हेलिप्याड, लोकलाइजर र ग्लाइड पाथलगायत अन्य आवश्यक पूर्वाधारका लागि थप जग्गा आवश्यक पर्ने बेहोराको पत्र आयोजनाले वडालाई पठाएपछि फेरि अधिग्रहणले उठिबास लगाउने भन्दै स्थानीय आक्रोशित थिए । आयोजनाले सम्भाव्यता अध्ययन गरी उक्त प्रयोजनका लागि ५ सय रोपनी जग्गा आवश्यक हुने ठानेको छ ।
त्यसो त निवर्तमान विभागीयमन्त्री स्व. रवीन्द्र अधिकारीले थप जग्गा नचाहिने भनेर घोषणा गरिसकेका थिए । एउटै परियोजनाबाट एउटै परिवार ५ पटकसम्म उठिबास लाग्ने गरी हुने भनिएको पटके अधिग्रहणको शृंखला अन्त्य हुनुपर्ने संघर्ष समितिका अध्यक्ष पौडेल बताउँछन् ।
‘निर्माण सम्पन्न गर्न थप जग्गा नभई नहुने हो भने अब अन्तिम पटकका रूपमा जति जग्गा चाहिने हो, सोको अधिग्रहण गरियोस्,’ उनी भन्छन्, ‘बाँकी जग्गा रोक्का नराखियोस्, फुकुवा गरियोस् ।’ त्यसो त आयोजनाले जग्गाको मुआब्जा मात्रै एक अर्ब रुपैयाँ बाँडिसकेको छ । तत्कालीन आयोजना प्रमुख एवं हाल क्यानका निर्देशक प्रदीप अधिकारी त्यतिबेला रोपनीको २० लाख रुपैयाँ मुआब्जा थोरै भएको स्विकार्छन् ।
पर्यटनमन्त्री भट्टराईले जनताको उठिबास हुने गरी विमानस्थल नबन्ने बताए । तत्कालीन हिसाबले स्थानीय समुदायलाई केही मर्का परेको जस्तो देखिए पनि दीर्घकालमा त्यो सुखमा परिणत हुने उनले जनाए । उनले भने ‘थप्दै जाँदा स्थानीय समुदायलाई अधिग्रहण गर्नुपर्‍यो भने यहाँभन्दा सुन्दर ठाउँमा लगेर राख्छौं । यो निरन्तरको प्रक्रिया हो ।’ अन्तर्राष्ट्रिय उडान गर्न गौतम बुद्ध र पोखरालाई ध्यान दिँदै एक समिति बनाउने तयारी मन्त्रालयले गरेको उनले बताए ।
प्रकाशित : भाद्र १२, २०७६ १२:१०

Published at: 
https://ekantipur.com/news/2019/08/29/156704489218986458.html 

Sunday, September 2, 2018

विमानस्थल क्षेत्रमा अक्षरयात्रीः बाँकी घरबास उठेन भनेर खुसी हुनुपर्छ

१७ भदौ, पोखरा ।
दिनुपर्छ सरकारले हामीलाई उचित निकास
विचल्लीमा पर्छौ भने लैजाऊ विकास
कवि शंकर ज्ञवालीले पोखरा क्षेत्रीय अन्तर्राष्ट्रिय विमानस्थल प्रभावित क्षेत्रमा पुगेर गीतका यी हरफ सुनाए । विमानस्थलका लागि सरकारले थप जग्गा अधिग्रहण गर्ला, नगर्ला भन्ने त्रासमा रहेका प्रभावित क्षेत्रका वासिन्दाका पक्षमा उनले रचना प्रस्तुत गरे ।
सरकारले विमानस्थल बनाउँदा उचित मुआब्जा दिनपर्ने, विस्थापितको पीडा र समस्याको हल हुनुपर्ने पक्षमा शनिबार पोखराका केही कविहरुले प्रभावित क्षेत्रमै पुगेर कविता लेखेर सुनाए ।
उड्दै आउनेछन् हावासरी
विशाल बहुतले हावाजहाजहरु
र, ल्याण्डिङ गर्नेछन्
हाम्रा घर, आँगन र खेतबारी पुरेर बनाएको
ठूलो अन्तर्राष्ट्रिय बिमानस्थलमा
नवनीत साहित्य सागरका अध्यक्षसमेत रहेका कवि लक्ष्मण थापाले स्थानीयका खेतबारी पुरेर बनेको विमानस्थलले आहात होइन विकास हुँदैछ भन्ने राहत दिलाउनुपर्ने कविता भाव व्यक्त गरे । सन्दर्भ थियो, १५७ औं अक्षरयात्राको ।
गजल सन्ध्या पोखरा र नवनीत साहित्य सागरले प्रत्येक महिनाको तेस्रो शनिबार गर्दै विभिन्न फरकफरक ठाउँमा अक्षरयात्रा गर्दै आएको छ । त्यसैक्रममा भदौको शृंखला विमानस्थल प्रभावित क्षेत्रमा भएको हो ।
अक्षरयात्राका सहभागीले विमानस्थल निर्माण गर्दै गर्दा प्रभावित क्षेत्रका वासिन्दाको दीर्घकालीन समस्याको पनि हल गर्नुपर्ने आवाज उठाए ।
राम्रो छोड सम्बन्ध टुटेन भनेर खुसी हुनुपर्छ
खुलेआम हामीलाई लुटेन भनेर खुसी हुनुपर्छ
यो निर्माणले कसको हित हुन्त बता ए समय
आˆनो बाँकी घरबास उठेन भनेर खुसी हुनुपर्छ
कवि शितल गिरीले विमानस्थल प्रभावित क्षेत्रमै पुगेर मुक्तकका यी हरफहरु सुनाए । आफ्नो थातथलो छुट्ने, नछुट्ने, अरुको घरबास उठेर पनि आˆनो उउठ्दा खुसी हुनेपर्ने अवस्थाको सिर्जना भइरहेकोप्रति कवि गिरीले इंकित गरे ।
प्रभावित क्षेत्रमा पुगेका केही कविहरुले तद्स्थानीय रचना लेखेर सुनाए भने केहीले त्यहाँको अवस्था र स्थानीयका दुखलाई नियालेर फर्केका छन् ।
अक्षरयात्रामा कवि हेमन्त हितैसी, गोविन्दरवण पराजुली, मोहन भण्डारी, भरत पोखरेल लगायतले विमानस्थल र सरकारले लगाएको करमाथि रचना सुनाए ।
प्रभावित क्षेत्रको नेतृत्व गरिरहेका संघर्ष समितिका संयोजक तथा कवि गनेस पौडेलले स्थानीयको अवस्थाका विषयमा जानकारी गराएका थिए । ‘मझेरीपाटन, छिनेडाँडा पोखराका पुरानोमध्येको गाउँ हो । यहाँको आˆनै मौलिक महत्व, परम्परा र संस्कृति छ,’ पौडेलले भने, ‘विमानस्थलकै कारण विस्थापित हुँदा उसको ठाउँमात्रै छुट्दैन, पुस्तेनी सम्बन्ध, संस्कार, संस्कृति र एउटा समाजै छुट्ने स्थिति छ ।’
सन्ध्याका अध्यक्ष अमृत सुवेदीले महिनाको तेस्रो शनिबार ‘जीवन र जगतको यथार्थवोधका लागि अक्षरयात्रा’ भन्ने उद्घोषका साथ जीवनलाई नजिकबाट नियालेर तद्स्थानीय रचनामार्फत आवाजहरुलाई उजागर काम अक्षरयात्राले गर्दै आएको बताए । ‘अक्षरयात्रा निरन्तर चल्ने साहित्यिक अभियान हो । यात्रामा जुन ठाउँ पुग्छौं, त्यहाँको जीवन र जगतलाई यर्थाथतालाई तद्स्थानीय सिर्जनामार्फत बाहिर ल्याउने काम गछौं,’ अध्यक्ष सुवेदीले भने ।
विमानस्थल निर्माणका लागि थप जग्गा अभिग्रहण गर्नका लागि भन्दै पत्र पुगेपछि प्रभावित क्षेत्रका वासिन्दा आन्दोलनमै उत्रिए ।
सरकारको गौरवको परियोजनाका लागि पनि दीगो हिसाबले नसोचि पटक-पटक जग्गा अधिग्रहण गर्ने र उचित मुआब्जा पनि नपाउने भएकाले आन्दोलित स्थानीय आन्दोलित भएका छन् ।
सरकारले स्थानीयको सहमतिमै थप जग्गा अधिग्रहण गर्ने आधिकारिक भनाइ आएपछि यतिबेला आन्दोलन भने रोकिएको छ 
Published at: 

Tuesday, August 28, 2018

दुरच्या दरबारमा एक दिन

कवि टीएस इलियट नेपालमा जन्मेका भए 'चैत इज त क्रुलेस्ट मन्थ' भनेर लेख्थे होलान् । इलियटको अप्रिल आउन अझै चार दिन बाँकी थियो । म चैतको १५ अर्थात् मार्च २८ औंसीको बिहानमा थिएँ । मलाई भने 'क्रुलेस्ट' चैत बेसी मन पर्छ ।इलियटको 'वेस्टल्यान्ड' पढ्दाका बखत मेरो दिमागमा अन्टसन्ट विचारहरू आउँथे । जस्तो कि, मान्छेले सबैभन्दा ज्यादा आत्महत्या गर्ने महिना कुन होला ? सबैभन्दा ज्यादा हत्या हिंसा हुने महिना कुन होला ? जबर्जस्ती करणीको रेकर्ड तोड्ने महिना कुन होला ? यस्ता हिंस्रक प्रश्नको लिस्ट लामै हुन्थ्यो । तिनताका गुगल थिएन । सर्च इन्जिन नभएको जमानामा मेरा प्रश्नहरू त्यसै हराउँथे । तर, के आजकाल मान्छेको 'क्रुयल्टी' र महिनाबीचको कुनै सम्बन्ध नापेर रिसर्च भएको सामग्री गुगलमा छ ? छ होला । तर, मलाई त्यसको 'सर्च' गर्ने खास मोह छैन ।
अल्वेयर कामुको 'स्ट्रेन्जर'मा म्युअरसल्टले अरबीलाई गोली ठोकेर मारेको महिना कुन थियो ? त्यो कुनै समुद्र किनारको उखरमाउलो गर्मीको दिन त थियो, तर के त्यो चैत नै थियो ? मलाई उपन्यासमा महिनाको नाम पनि दिएको थियो भन्ने खालको कुनै सम्झना छैन । अहिले किताब फर्र्काएर हेर्ने जाँगर पनि छैन ।तिनताका म ती सबै प्रश्नको जवाफ कतै 'चैत' त होइन भनेर शंका गर्थे । मेरो प्रिय महिना चैत यस्तो हिंस्रक महिना हुनसक्ने कल्पनाले मात्रै पनि म झसंग हुन्थेँ, 'आफैं कतै यस्तै हिंस्रक त छैन ? नभए मलाई चैत किन मन पर्छ ? '
खैर, त्यो उहिलेको कुरा हो ।मध्य चैतको एकाबिहानै म एउटा निम्तो मान्न म दुलेगौंडा हिँडे । स्थानीय सिर्जनात्मक व्यापारी युवा साथीहरूको बोलावट लोभ्याउँदो थियो, 'नजिकैको दगाम गाउँमा जाने । त्यहाँको व्यापारिक सम्भावनाको खोजी गर्ने ।' आफूले रुचिपूर्वक पढेको विषय हो व्यवस्थापन । पछिल्लो चरणमा व्यापारिक सम्भाव्यता अध्ययन गर्ने धेरै काम गरिरहेको पनि थिएँ । त्यसो त कृषि-पर्यटनमा विशेष रुचि भएकैले पनि म निम्तोले तानिएको थिएँ ।
पोखरा-काठमान्डुको 'लोकल' बसले दुलेगौंडामा ओरालिदिएपछि हामी एकाध किस्साका चिया र चुरोटमा भुल्यौं । अनि सुरु भयो भुजीकोट बाइकिङ । दुई थान बाइकमा चार थान मनुवाहरू, एउटामा युवराज भट्टराई र म । अर्कोमा सुजन र मनिष श्रेष्ठ ।
चैते झरीले झ्याकेर उजिल्ट्याएको रातो माटोको बाटोमा टायर चिप्ल्याउँदै पहाड उक्लियौं । 'पृथ्वी राजमार्गको दुलेगौंडा बजारको बन्केवा चोकबाट बन्केवा बगैंचा हुँदै करिब सात किलोमिटर पूर्वतिर कच्ची बाटो हिँडेपछि भुजीकोट पुगिन्छ । हिँडेर गए डेढ घन्टा । बाइकमा एक घन्टा ।' मलाई आएको जानकारी यस्तै थियो । तर, बन्केवा चोकबाट आधीजति कच्ची बाटो दौडिएपछि टारमा भेटिएका एक जना रैथाने समाजसेवीले हाम्रो बाटो रोक्दै भने, 'सरहरू, पहिरो गएको हुनाले अगाडिको बाटो निकै खराब छ । मोटरसाइकल जानै सक्दैन । हिँडेर जाने भए यतैबाट जानोस् । होइन भने कोत्रेबाट एक्लेखेत हुँदै थप्रेक जाने बाटो समात्नोस् ।'
सूचना बडो झ्याउलाग्दो थियो । आधी बाटोबाट फर्केर पुरानै बिन्दुमा पुग्नु र अर्कै बाटो समातेर फेरि यात्रा सुरु गर्नु भनेको भूकम्पले भत्काएको घरकै जगमा अर्को घर उभ्याउनुजस्तै थियो । तर, योबाहेक अर्को विकल्प देखिएन । हिँडेर पुग्ने र हिँडेरै फर्किने समय हामीसँग थिएन ।'जीवनका तमाम उपलब्धि गुमाएपछि जीवनको जुन यात्रा फेरि थालिन्छ, त्यही नै खास जिन्दगी हो ।' मेरो निन्याउरो मुख देखेर मित्र युवराज भट्टराईले दर्शन छाँटेपछि मेरो हाँसो फुस्कियो । हामी दुलेगौंडा हुँदे कोत्रे फर्कियौं ।
'यताबाट जाने बाटो त मलाई थाहै छैन ।' गाइड हुनुपर्ने मनिष श्रेष्ठले उल्टै तर्किदिएपछि अर्को समस्या आइलाग्यो । बरु म आफैं नै यही बाटो हुँदै धेरैपटक थप्रेक-ठाँटीसम्म गएको थिएँ । थप्रेकमुन्तिरको फैंचोकमा पर्छ मेरो ससुराली । तर, मलाई पनि थप्रेक जाने बाटोको कुन ठाउँबाट भाँचिएर दगाम पुगिन्छ भन्ने थाहा थिएन । बाटोमा सोधखोज गरेर हिँड्ने सल्लाह गर्दै मेरो अगुवाइमा बाइकिङ चल्यो । कोत्रेबाट एक्लेखेत हुँदै गुह्ये खोलासम्म त बाटो ठिकै थियो । तर, जसै सेराबेसी उक्लियो बाटोले आफ्नो रौद्र रूप देखाउन थाल्यो । एकपछि अर्को गर्दै बाटोले बेलाकुबेला 'चक्मा' दिन थाल्यो । वर्षाले चिपिक्कै भिजेको रातो माटोको चिप्लो बाटो ।
चुच्चाचुच्चा ठूल्ठूला ढुंगा । पानीले खोतलेर बनाएका खाल्डाखुल्डी । एकखाले परीक्षा थियो ड्राइभिङको । बाटोमा भेटिएमा गाउँलेलाई सोध्दै खोज्दै हामी सेराबेसीबाट अघि बढ्यौं । देउराली, धोबी डाँडो, बतासे भञ्ज्याङ, नयाँ गाउँको आरु स्वाँरा, सिम्ले, चण्डी मैदान हुँदै तल्ली पोखरी पुग्दा चोकमा स्कुले केटाकेटीको एउटा झुण्ड देखियो । हाम्रो बाइक वरिपरि झुन्डिएर केटाहरूले बाइकको ऐना, सिट, लेगगार्ड र हेडलाइट सुम्सुमाउन थाले । हाइवेदेखि मात्र एक घन्टाको दूरीमा रहेको गाउँका स्कुले केटाकेटीले देखाएको थोत्रा बाइकप्रतिको उत्सुकता कदाचित गतिलो सन्देश दिने कुरा थिएन । मनै कुँडियो ।
सूचना बडो झ्याउलाग्दो थियो । आधी बाटोबाट फर्केर पुरानै बिन्दुमा पुग्नु र अर्कै बाटो समातेर फेरि यात्रा सुरु गर्नु भनेको भूकम्पले भत्काएको घरकै जगमा अर्को घर उभ्याउनुजस्तै थियो । तर, योबाहेक अर्को विकल्प देखिएन । हिँडेर पुग्ने र हिँडेरै फर्किने समय हामीसँग थिएन ।
केटाकेटीले देखाइदिएकै बाटो समातेर हामी तल्ली पोखरीबाट दाहिने बाटो ओर्लियौं । बाटोको अमरज्योति माविलाई पछाडि छोडेर जंगलभित्र छिर्‍यौं । बाटो झन्झन् खतरनाक भएर आयो । करिब दुई वर्ष अघितिर डोजरले बाटो खनेदेखि अहिलेसम्म कुनै टायरले नकुल्चिएको, मान्छेको पैतालासमेत नपरेकोजस्तो थियो बाटो । हिँड्दै नहिँड्ने बाटो किन खनेका होलान् गाउँलेले ? बाटोभरि ढुंगैढुँगा । ढुंगाभरि जंगली ओसले पलाएको लेवैलेउ । मुस्ताङको लोमान्थाङमा एक्लै बाइक चलाएर जाँदा पनि मलाई यस्तो डर लागेको थिएन जस्तो आज लाग्दै थियो । एकातिर छंगाछुर भीर । अर्कोतिर साँघुरो चिप्लो बाटो । नभन्दै दगाम पुग्न करिब एक किलोमिटर वर ढुंगामा चिप्लिएर धन्नै पल्टिएन मेरो बाइक । सन्तुलन गुमाएको बाइकको अघिल्लो टायरले बाटोको किनार नाघिसकेको थियो । कस्सो युवराज बाइकको पछाडिबाट झटपट ओर्र्लिएर च्पाप्प बाइक समाते । एक बित्ताको हिसाबले मात्रै तल खसिनँ । खसेको भए ढास खुस्किने पक्का थियो ।
वसन्त यामको हिसाबले अहिले आकाश खुला हुनुपथ्र्यो । झरी परेको चार दिन भइसकेको हुनाले कम्तीमा आज त आकाश खुल्छ कि भन्ने एउटा आशा थियो बिहानसम्म । त्यसो भैदिए त नीलगिरिदेखि लमजुङ हिमालसम्मका श्वेत शृंखला लहरै देख्न पाइन्थ्यो । तर, आकाश गुजुमुज्ज बादलले ढाकिएर झर्ला झर्लाजस्तो देखिन्थ्यो । हिमालको झल्को पाइने कुनै सारसम्य थिएन । घामको अत्तोपत्तो थिएन ।
हामी स्थानथोक पुग्दा बिहानको १० बजिसकेको थियो । बिहान ७ बजे हिँडेका हामी तीन घन्टा लगाएर जेनतेन पुगेका थियौं । तिर्खा र भोकले हत्तु थियौं । बन्केवाको बाटोबाट आएका भए करिब सात किलोमिटरको यात्रा गरे पुग्थ्यो । एक्लेखेतबाट सोझै भुजीकोट उक्लिने छोटो बाटो पनि रहेछ तर हामीलाई थाहा थिएन । हामीले फेरो बाटो समातेको हुनाले १०÷१२ किलोमिटरभन्दा ज्यादा हिँडेका थियौं ।
एउटा परम्परागत मगर घरको अघिल्तिरको चौरमा लगेर मनिषले बाइक रोके । म ओर्लेर खुला क्षेत्रमा शौच विसर्जन गर्नै लागेको थिएँ । एउटी अधबैंसे मगर्नी दिदी नजिक आइन् ।
'बाबुहरू हाम्रो घरको पाहुना हो र ? ' उनले सोधिन् ।
'ए फुपू नमस्ते ? पुसाईं हुनुहुन्न ? ' यात्रा व्यवस्थापक सुजनले सोधे । म भनेँ पिसाब रोकेर झाडी खोज्दै तल ओर्लिएँ ।
पुसाईंं अर्थात् दुर्गाबहादुर थापा मिटिङमा गएका रहेछन् । एक घन्टा नभई उनी नआउने बताउँदै फुपूले सोधिन्, 'अनि बाबुहरू रक्सी खानुहुन्छ कि जाँड ? '
झाडीको छेकल परेर पिसाब फेर्दै गरेको मेरो हाँसो फुत्कियो । भात नखाँदै सोमरसको निम्तो ! अवस्था पक्कै गम्भीर बन्नेवाल छ भन्ने अनुमान गर्न गाह्रो भएन ।
ओर्लनेबित्तिकै के भात खानु ? फुपूलाई भाले काट्न लगाएर पुसाईं नआउन्जेलको समय काट्न हामी स्थानथोकबाट तेस्रो तेर्सो बाटो पछ्याउँदै भुजीकोट भ्युटावरतिर लाग्यौं । भुजीकोट गाउँमा २०÷२२ घर थिए । पूरै गुरुङ बस्ती । गाउँको दक्षिणी थाप्लोमा एउटा पुरानो बाघभैरव मन्दिर थियो । मन्दिर छेउमा भ्यु टावर । वरवरका केही पथेरामा लालीगुँरास फुलिरहेका थिए । दृश्य मोहक थियो । हामी टावर चढ्यौं ।
हिमाल हेर्न नपाए पनि दिन खुल्दै जाँदा पोखरा-लेखनाथका केही ताल धमिलो हुँदै देखिए । फेवातालमाथिको सेतो गुम्बा पनि देखियो । सेती किनारको सुन्दर शुक्लागण्डकी नगरपालिका टावरको ठ्याक्कै मुन्तिर देख्दा बडो मजा आयो । सुन्नमा आएअनुसार माछापुच्छ्रे, अन्नपूर्ण, नीलगिरि, धौलागिरि, मनास्लु लगायतका धेरै हिमाली टाकुराहरू आफ्ना फुटहिलसहित लहरै देखिन्छन् यहाँबाट ।
'अब हिमाल हेर्नकै लागि मात्र पनि भुजीकोट अर्कोपटक पनि आउनुपर्ने भयो', युवराजले भने ।
'हिमाल त गण्डक क्षेत्रको जुनसुकै कुनाबाट पनि देखिन्छ । तर, सबै ठाउँबाट हिमाल उस्तै देखिन्नँ । जति पश्चिम गयो माछापुच्छ्रे उति सुन्दर देखिन्छ । जति पूर्व गयो लमजुङ हिमाल र अन्नपूर्ण बबाल देखिन्छ ।' गण्डक क्षेत्रका गाउँ चहारेर खग्गु भइसकेका मनिषले आफ्नो हिमालपरख देखाए ।
'रातिको समयमा यहाँबाट पोखरा, लेखनाथ र तनहुँको पूरा बजार झिलिमिली देखिन्छ', सुजनले ठाउँको व्याख्या गर्दै भने, 'यहाँको सबैभन्दा मीठो दृश्य भनेको सूर्योदय र सूर्यास्तको पो हुन्छ !'
एकाध चरणका फोटोग्राफी सकेपछि हामी ओर्लियौं । पेटले आहारा मागिरहेको थियो । तर, पुसाईंको घर पुग्दा भात होइन गिलासमा कोदोस्की र बटुकामा जाँड बोकेर फुपू आइन् । थालमा लोकल भालेको ग्रेफी तरकारी । खाली पेटमा रक्सीको रन्को परेपछि भातसात बिर्सियो । भाले काटिँदै गए । रक्सीको ग्यालिन रित्तिँदै गयो । दिउँसो ३ बजेतिर मात्रै भात पेटमा पर्‍यो ।
भात खाएर लडखडिँदै हामी दगाम घुम्न निस्क्यौं । दमाग गाउँ माहुरी पालनका लागि प्रख्यात छ । यहाँको मह देशका विभिन्न सहरमात्रै नभएर विदेशमा समेत सगुन र उपहारका रूपमा पुग्ने गरेको छ । यहाँका घरघरमा थिए माहुरीका घार । घरको चारैतिर फूल खिल्दै गरेका सुन्तला र मौसमको बगैंचा । आँगनको कुनामा सुँगुरको खोर । आँगनभरि रहरलाग्दा लोकल कुखुरा । शुद्ध गाउँले परिवेश । शुद्ध गाउँले जीवन । शुद्ध गाउँले कृषि । मोहनी लगाउन काफी थियो मलाई । कृषि पर्यटनको राम्रो विकास गर्न सके यो गाउँले काया फेर्दो हो !
अग्र्यानिक मह खाने मोहले दगाम त पुगियो तर १०÷१५ घर भएको दगाममा कतै पनि मह पाइएन । मकै लगाउने सिजन भएको हुनाले प्रायः घर बन्द थिए । मान्छे भएको घरमा मह थिएन । मह भएको ठानिएको घरमा मान्छे थिएनन् । घारमा भुन्भुनिएका माहुरीलाई मात्रै हेरेर हामी फेरि स्थानथोक फर्कियौं । पुसाईंको घरमा बाइक थन्क्याएर कोटतिर उक्लियौं ।
कोटमा चारैतिर भग्नावशेष थिए । छरपस्ट परेका ढुंगा, पुराना पर्खाल, सानो मन्दिर अनि चारैतिर सल्लाको जंगल । 'बाइसे चौबीसे राज्यकालमा यहाँ दुरच्या थरका मगर राजाले शासन गर्थे रे', सुजनले ठाउँको व्याख्या गर्दै भने, 'दुरच्याले शासन गरेको हुनाले यो ठाउँलाई दुरुङचुङ भनिन्थ्यो । इतिहासकारका अनुसार बाइसे-­­चौबीसे कालमा यहाँ सात सय कुरिया थिए । पछि गएर हालको तनहुँको ढोर गाउँसँगै यसलाई पनि पाल्पाली सेन राजाले कब्जा गरेका थिए रे !' दुरच्याको दरबारको भग्नावशेष परिसरमा उत्तानो परेर हामी सबै घाम तापेर सुत्यौं । आकाश अझै गुजुधुम्म थियो ।
'मौसम सफा भएको भए यहाँबाट अनदु डाँडा, बौद्ध स्तूप, विन्धवासिनी पूरै देखिन्थ्यो । त्यतिमात्रै होइन यहाँबाट स्याङ्जा, बागलुङ, गोरखा, धादिङसम्मका चुचुराहरू देखिन्थे । नवलपरासीको देवचुली, वरचुली र चुरे पर्वतका अनेकौं शृंखला पनि देखिन्थे । तनहुँकै छिम्मा लेक पनि देखिन्थ्यो', मनिषले मेरो डायरीमा कुरा टिपाउँदै भने ।
एक घन्टाजति टाकुरामै टहलिएर रक्सीको कैंडा मारेपछि हामी पुसाईंको घर ओर्लियौं । अनि फेरि सुरु भयो सोमरस पान । नखाई सुख्खै दिएनन् । साँझ ८ बजेतिर स्थानीय नन्दराज थापाको नेतृत्वमा २०÷३० जना गाउँलेको झुण्ड पुसाईंको घरमा आयो । परम्परागत मगर पोसाकमा सजिएका युवतीहरू, डम्फु, मादल र झ्याली बोकेका वाद्यवादकहरू, महिला केटाकेटीहरू सबै मिलेर कौरा गाउन र नाच्न थाले । सञ्चारउद्यमी सुजन श्रेष्ठले लठ्ठ परेको स्वरमा आफ्नो लोकगायन कला देखाउन थाले । राति ११ बजेसम्म गीत, नृत्य र सोमरसको माहोल जम्यो । म त नाचेको नाच्यै भएछु ।
राति १२ बजेतिर होमस्टेको बिस्तारामा पल्टिँदा मनभरि दगाम गाउँका पर्यटकीय सम्भावनाहरूको लिस्ट भर्खराउँदै आउन थाले । बन्केवा चोकबाट दगाम, थप्रेक, फैंचोक, देउराली हुँदै बेगनास तालको सुन्दरीडाँडासम्म जाने ट्रेकिङ रुट सञ्चालन गर्न सके 'हाई अल्टिच्युड'का कारणले हिमाली क्षेत्रमा जान नसक्ने ट्रेकरहरूलाई यता तान्न सकिन्थ्यो । यता आउँदा हामीले लुइँचे, बनकुखुरा, लामपुच्छ्रे कोइली, ढुकुर, बाज लगायतका अनेकौं चरा बाटोभरि देखेका थियौं । स्थानीय कृषि र ग्रामीण जीवनको अवलोकनमात्रै नभएर चरा अवलोकनका लागि पनि सुन्दर ट्रेल हुन सक्थ्यो त्यो ।
निदाउनुअघि इलियट फेरि सम्झनामा आए । मेरो कानमा फुस्फुसाउँदै भने, 'मिस्टर पौडेल, पोखरामा जन्मेको भए मैले 'वेस्टल्यान्ड' नै लेख्दिनथेँ । लेखेकै भए पनि 'चैत इज द क्रुलेस्ट मन्थ' भनेर कथाचित कविता सुरु गर्दिनथेँ ।'

शनिवार, बैशाख २, २०७४ 


Published at: 

Thursday, August 23, 2018

यस्तो हुनेछ पोखरा क्षेत्रीय अन्तर्राष्ट्रिय विमानस्थल


थप जग्गा अधिग्रहण गर्नु नपर्ने पर्यटनमन्त्रीको भनाइ

पोखरा क्षेत्रीय अन्तर्राष्ट्रिय विमानस्थलको डिजाइन सार्वजनिक गरिएको छ । बुधबार कामको प्रगति विवरण, भावी योजना र टर्मिनल भवन शिलान्यास गर्न आयोजित कार्यक्रममा डिजाइन सार्वजनिक गरिएको हो ।
निर्माण कम्पनी सिएएमसी इन्जिनियरिङले विमानस्थलको डिजाइन सार्वजनिक गरेको छ । चीन सरकारको सहुलियत ऋण सहयोगमा बन्ने विमानस्थल निर्माणका लागि ८ जेठ ०७१ मा सिएएमसीसँग ठेक्का सम्झौता भएको थियो ।
त्यस्तै, विमानस्थलबाहिरको मुख्य भाग, भित्री भाग, यात्रु कक्ष, लगेज लिने स्थान, विमान अवतरण र उडान भर्नेलगायत विषयमा जानकारी दिइएको थियो । सिएएमसीले बनाएको डिजाइनमा नागरिक उड्डयन प्राधिकरणले सामान्य सुधार गरी अन्तिम रूप दिएको हो ।
०७३ वैशाखमै विमानस्थलको शिलान्यास गरिएको भए पनि निर्माणको सुरुवात भने गत वर्षको १८ साउनबाट थालिएको हो ।
थप जग्गा अधिग्रहण नगरिने
निजी विमान कम्पनीका लागि ह्यांगर र पेट्रोलियम पदार्थ भण्डारणका लागि थप जग्गा अधिग्रहण गरिने चर्चा भइरहेका वेला मन्त्री अधिकारीले थप जग्गा अधिग्रहण नगरिने बताए । त्यही जग्गामा ह्यांगर र पेट्रोलियम पदार्थ भण्डारका लागि जग्गा व्यवस्थापन गरिने उनको भनाइ थियो । ‘हाललाई मन्त्रालय र नागरिक उड्डयन प्राधिकरणले जग्गा अधिग्रहण गर्ने कुनै निर्णय गरेको छैन,’ उनले भने ।
विमानस्थलका लागि ०३१ मा तीन हजार एक सय ६ रोपनी जग्गा अधिग्रहण गरिएको थियो । त्यसपछि ०७१ मा पनि ६ सय २९ रोपनी जग्गा अधिग्रहण गरिएको हो । पुनः ह्यांगर र पेट्रोलियम पदार्थ भण्डारणका लागि विमानस्थलको उत्तर–पूर्वी र दक्षिण भागको करिब दुई सय रोपनी जग्गा अधिग्रहण गर्ने विषय चर्चामा छ । अधिग्रहण गर्ने भनिएको जग्गामा १ सय ५० घरसमेत छन् । स्थानीय बासिन्दा संघर्ष समिति बनाएर विरोध जनाउँदै आएका छन् ।
अहिलेसम्म १५ प्रतिशत काम
अहिलेसम्म १५ प्रतिशत काम भएको पोखरा क्षेत्रीय अन्तर्राष्ट्रिय विमानस्थल आयोजना कार्यान्वयन इकाइका प्रमुख विनेश मुनाकर्मीले बताए । धावनमार्गको ‘सर्फेस’ निर्माण, जमिनको सतह पुर्ने र काट्ने कार्य भइरहेको छ । अहिलेसम्मको कामका लागि निर्माण कम्पनीलाई दुई अर्ब भुक्तानी गरिएको कार्यान्वयन इकाइले जनाएको छ ।
अबको दुई वर्षभित्र निर्माण सम्पन्न गर्ने लक्ष्य लिएको विमानस्थलको धावनमार्ग ४५ मिटर चौडाइ र दुई हजार पाँच सय मिटर लामो हुनेछ । जसमा बोइङ ७५७ र एयरबस ३२० वा सोसरहका जहाज अवतरण र उडान भर्न सक्नेछन् ।
टर्मिनल भवनको शिलान्यास
संस्कृति, पर्यटन तथा नागरिक उड्डयनमन्त्री रवीन्द्र अधिकारीले टर्मिनल भवनको शिलान्यास गरेका हुन् । १४ हजार वर्गमिटर क्षेत्रफलमा निर्माण हुने भवनमा आठ हजार वर्गमिटर अन्तर्राष्ट्रिय र ६ हजार वर्गमिटर आन्तरिक उडानका लागि छुट्याइने भएको छ ।
बुधबार शिलान्यास गरिएको टर्मिनल भवन दुई वर्षभित्र सम्पन्न हुनेछ । त्यस्तै, एक महिनापछि धावनमार्गको काम सुरु हुनेछ । अबको ११ महिनाभित्र धावनमार्गको काम सम्पन्न हुने जनाएको छ ।
यो विमानस्थल दैनिक १२ घन्टा सञ्चालनमा आउने जनाएको छ । त्यस्तै, वार्षिक पाँच लाख यात्रीले सेवा लिने अनुमान गरिएको छ ।
Published at: 

Wednesday, August 22, 2018

अन्तर्राष्ट्रिय विमानस्थलको डिजाइन टुंगो लाग्यो, थप जग्गा अधिग्रहण गर्दैनौ-मन्त्री अधिकारी

पोखरा- निर्माणाधिन पोखरा अन्तर्राष्ट्रिय विमानस्थलको डिजाईन टुंगो लागेको छ। बुधबार एक कार्यक्रमकाबीच एयरपोर्टको डिजाईन सार्वजनिक गरिएको हो । एयरपोर्टको टर्मिनल भवनको काम पनि बुधबारदेखि सुरु भएको छ।
टर्मिनल भवनको पर्यटन तथा नागरिक उड्डयन मन्त्री रवीन्द्र अधिकारीले बुधबार पूजापाठसहित शिलान्यास गरे। निर्माणको शिलान्यास भएको करीब डेढ बर्षपछि टर्मिनल भवनको डिजाईन पूरा भएको हो। २०७३ साल वैशाख १ गते तत्कालिन प्रधानमन्त्री केपी शर्मा ओलीले एयरपोर्टको शिलान्यास गरेका थिए।
सो टर्मिनल भवन जुलाई २०२० सम्ममा निर्माण पूरा गरिने जनाईएको छ। निर्माण कम्पनीका अनुसार कुल १४ हजार वर्ग मिटरको टर्मिनल भवन बन्‍नेछ।
त्यस्तै, आगामी असोज महिनादेखि विमानस्थलको रनवे पनि निर्माण गर्न सुरु गरिने भएको छ।निर्माणाधीन पोखरा विमानस्थलको रन वे २०१९ को जुलाई सम्ममा कार्य सम्पन्‍न गरिने जनाइएको छ।
सन् २०१९ बाटै यो रनवे आकस्मिक अवतरणको लागि सञ्‍चालनमा ल्याइने मन्त्री अधिकारीले जानकारी दिए।उनले पोखरा विमानस्थलको काम तीब्र गतिमा अगागि बढिरहेकोले सम्झौताअनुसार नै २०२१ सम्ममा पूर्ण रुपमा सञ्चालनमा आउने बताए।
सन् २०२० जुलाई सम्ममा काम सक्ने लक्ष्य लिइएको एयरपोर्ट निर्माणको काम विभिन्‍न कारण देखाउँदै एक बर्ष थप गरिएको छ । सन् २०२१ को जुलाई पहिलो तारिखमा निर्माण कम्पनीले सरकारलाई एयरपोर्ट हस्तान्तरण गर्ने र सोही दिनदेखि विमानबाट उडान भर्ने नागरिक उड्ययन प्राधिकरणले जनाएको छ ।
सोही अवसरमा संस्कृति पर्यटन तथा नागरिक उड्ययन मन्त्री रवीन्द्र अधिकारीले पोखरा विमानस्थल निर्माणका लागि थप जग्गा अधिग्रहणका नगर्ने बताएका छन्। उनले स्थानिय बासीको भावना विपरीत कुनै पनि कार्य नगर्ने बताए।थप जग्गा अधिग्रहणको हल्ला फिजाएर निर्माणस्थलको कार्यलाई प्रभावित बनाउन खोजिएको भन्दै उनले भने- ‘विमानस्थलका लागि थप जग्गा आवश्यक नपर्ने भएकाले ढुक्क हुन स्थानीयलाइ आग्रह गरे।’
उनले पेट्रोल भण्डारण र हृयांगरका लागि जग्गा चाहिए विमानस्थलभित्रै बनाउन सकिने र थप जग्गा चाहिए स्थानीयलाई चित्त बुझाएर खरिद गरीने जानकारी दिए। उनले भने ‘आवश्यक भए पनि स्थानीयको चित्त बुझाएर मात्रै जग्गा अधिग्रहण हुने भन्दै हल्लाको पछि नलाग्‍नुहोस्।’
मन्त्री अधिकारीले पोखराको भौगोकि धरातलमा ठूलठूला बोइ उडाउन सम्भव नभएको भन्दै १९२ देखि २०० सिट क्षमताको जहाज त २५०० मिटरको रन-वे आउने भएकाले थप जग्गा अधिग्रहण आवश्यक नरहेको स्पष्ट पारे।
विमानस्थलका लागि पेट्रोल भण्डारण र हृयांगरका लागि जग्गा अधिग्रहण गर्ने हल्ला चलेपछि स्थानीयले आक्रोश ब्यक्त गरेका थिए भने प्रदेश सभामा समेत सांसदहरुले आवाज उठाएका थिए।
भदौ ६, २०७५ मा प्रकाशित